بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

معجزه زندگی من

خوش خبری

1392/3/8 10:14
نویسنده : مریم
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان صبحت بخیر

دیشب زنگ زدم به عمه زهره بهش گفتم داری عمه میشی!!انقد ذوقتو کرد که خدا  میدونه. کلی قربون صدقت رفت. آخه خیلی دلش میخواست زودتر نی نی مارو ببینه.گفت الان زنگ میزنم به مادرجون مژدگونی میگیرم

بابایی به بابابزرگ زنگ زد. تا گفت بابا میخوام یه خبربهت بدم بابابزرگ زرنگت گفت داری بابا میشی؟؟

بعد زنگ زد به مادرجون. اونم خیلی خوشحال شد.مادرجون بهم تبریک گفت.گفت خیلی مراقب تو و خودم باشم.عسل نخورم که برات بد نباشه

میبینی عزیزم؟؟نیومده جاتو تو دل همه باز کردی.همه خوشحالن. میخندن.هرجا بریم صحبت تو.

میدونم اقبال بلندی داری عشق من. همه عاشقت میشن نفسم.منو بابایی که واست میمیریم. بیصبرانه منتظرم برم سونو گرافی تو کنجد کوچولوی دوس داشتنیمو ببینم. صدای قلب کوچیکتو بشنوم. کم کم تو دلم حرکت کنی دلم واست ضعف بره. مادر فدای اون دست و پای بلوریت بشه. عاشقتممممممممممممممLove Heart Hand

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان روشا
8 خرداد 92 10:41
سلام

آفرین به شما خانم با شوق و ذوق مطمئنم مامان خیلی خوبی خواهی شد

مطالبتون خیلی خیلی عالی بود

یاد سه سال پیش خودم افتادم و اون حس های قشنگ بارداری .....

قدرشون رو بدون و ثانیه به ثانیه رو نفس بکش

امیدوارم فرشته نازت رو با سلامتی کامل در آغوش بکشی

به وبلاگ دخترم سر بزن شاید چیزی پیدا کنی خوشت بیاد


مرسی مامان روشا جون
ایشالا خدادختر نازتو واست حفظ کنه
برامون دعا کن عزیزم
خاله سميرا
8 خرداد 92 12:21
سلام خاله جون
خوبي عزيزم؟ نميدونم كي و چه وقت اين پيامو ميخوني اما دوست دارم بدوني كه ما خاله هاي ني ني سايتي خيلي دوستت داريم و براي اومدنت كلي لحظه شماري كرديم و ميكنيم عزيزدلم ، ميدونم كه ني ني خوبي هستي و مامانتو اذيت نميكني
تا بعد كه دوباره بيام پيشت ....بوووووووووس


ایشالا نی نی خودت سمیرای عزیزممممم
واسمون دعا کن خاله جون
مامان آروین
8 خرداد 92 17:02
مامان جونی ایشاااااااااالله همیشه خوش خبر باشید
عزیززززززززززززم خوش اومدی قدمت مبارک باشه کلوچه شیرینم


راد
9 خرداد 92 10:38
مریم جون انشالله 9 ماه بارداری راحتی داشته باشی و به سلامتی نی نی گلتو بغل بگیری.


ایشالا قسمت خودت عزیزم