بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

معجزه زندگی من

8ماهگی

1393/7/1 0:51
نویسنده : مریم
792 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم دیگه چاردست وپامیری به چه سرعتی...

باباتو صدامیزنی گاهیم منو!!غذا هم میبینی میگی ممه..دس دسی میکنی.

تاحالا خیلی آروم بودی عشق بود وزندگی.ولی دیگه نمیشه جمعتکرد.چاردست وپامیخوای دنیا رو فتح کنی!من همیشه نگاهم به تو.به موقعیت خطرناک که نزدیک میشی مثه عقاب میپرم نجاتت میدم که البته روزی 100 دفعه در موقعیت خطر قرار میگیری!!

دیگه هیچ وقتی برای خودم ندارم.تا بیداری که باید پیشت باشم.بلندمیشم برم نققققققق گریههههههه.وقتیم خوابی که خوابت ازخواب گلم سبک تره.باز نباید تکون بخورم مبادا بیدار شی.کلا خواب تعطیله درطول روز دوسه تا چرت یه ربع نیم ساعته بیشترنمیزنی

این روزا بابایی سخت مشغول کارای نوشتن پایان نامه وآماده شدن برای دفاعه.طفلی بازم همشمیاد بغلت میکنه باهات بازی میکنه.میخوابونتت...

شدیدا بابایی وآدم فروشی!به خاطر بابات همه رو لگد مال میکنی و میفروشی حتی من.وقتی میبینیش نیشت تا بناگوش بازمیشهودوتا دستات توهواباز میشه که بغلم کن و خودتو پرت میکنی سمتش.وقتیم بغلت میکنه جدیدا خندههای کشدار همره باذوق میکنی.اگه من دستمو باز کنم بگم باران بیا بغلم توبغل بابات روتو اونور میکنی خودتو میزنی به اون راه که من ندیدمت!!

عاشق آهنگ وتبلیغاتی.عاشق آهنگ تیتراژ باب اسفنجی وتبلغات الفیو... هستی.روزی 10 بارم منو بابایی شعرباب اسفنجی وبرات میخونیمو تو ذوق زده میشی

بابا:آماده این بچه ها

مامان:بله ناخدااااااااا

بابا:نشنیدم صداتونو

مامان با جیغ:بلهههههههه ناخداااااااااااااا

بابا:اوووووووووووو  او....خندونک

.....

آپلود عکس

آپلود عکس

راه زیر ناهارخوری رو کشف کردی!

آپلود عکس

آپلود عکس

در حال کشف اسباب بازی جدید

آپلود عکس

لبه تختو میگیری می ایستی واسه خودت راهم میری همزمان میخوای ببینی انگشتای پات چرا تکون میخورن!

آپلود عکس

آپلود عکس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سولماز
2 مهر 93 1:26
وییییییییییییییی خاله قربونش بره جیگرتو بخورم باران چه ناز شدییییییییییی دخملی[فدای چشات]
مامان آروین
8 آبان 93 18:27
ای جوووووووووووووووووووووووونم بخورمش که اینقده ماه و دوست داشتنیه
بابا و مامان آروین کوچولو
20 فروردین 94 22:51
از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک