بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

معجزه زندگی من

5ماهگی

1393/4/3 2:10
نویسنده : مریم
1,107 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیگه واسه خودش خانومی شده

این ماه خیلی اینورو اونور رفتیم

خدارو شکر تومهمونیا و جشنها خیلی آرومی و نمیترسی.دلبری میکنی حسابی به همه لبخند میزنی و غان غان میکنی!

به سفره و غذا علاقه عجیبی داری و میخوای به خوراکیا حمله کنی!چند قطره آب میوه یا نوک قاشق ماست میزارم دهنت.قاشقو میارم طرفت دست و پامیزنی و خوشحالی میکنی میخوای قاشقو ازم بگیری.

رو پای من نمیخوابی و کمرتو بلند میکنی و غر میزنی.رو پای هرکی غیر من خوب میخوابی.مخصوصا بابایی!

باید شیشه اتو عوض کنم.120 تا شیر که درست میکنم هنوز گشنته.60 تا دیگه هم درست میکنم تاسیر شی

اینروزا جام جهانیه.میشینی رو پای بابا و بادقت فوتبال میبینی

دل بابابزرگا و مادرجونا واست یه ذررررررررررررررره شده

اینروزا تو هر جمعی که میری کلی خاطرخواه پیدامیکنی و تودست همه میچرخی

یه روز مونده به تموم شدن 5ماهگیت غلت زدی.هوررررررررااااااااااا

دوس داری رو پای بابایی بشینی تاب بازی کنی.اگه یه لحظه وایسه صداش میکنی که ادامه بده!

عاشق شعر توی ده شلمرودی.در هر وضعیتی باشی وقتی واست بخونم آروم میگیری

دوستت دارم ماهی سفید من(بقول زن عمو!)

بریم واسه تماشای عکسای این ماهت:

آپلود عکس

آپلود عکس

بقیه در ادامه مطلب

 

خالد نبی:

آپلود عکس

مقبره عالم بابا:

آپلود عکس

مقبره خالد نبی:

آپلود عکس

مقبره چوپان آتا که یکی از بهترین جاهایی بود که توعمرمون رفتیم.فوق العادهههههههه:

آپلود عکس

آپلود عکس

مسیر فیروزکوه به تهران:

آپلود عکس

بغل بابابزرگ. باران وامیر صدرا:

آپلود عکس

مادربزرگ بابا. ماهدانه. رودبار:

آپلود عکس

ببین وسط تابستون اونجا چقد سرد بود:

آپلود عکس

اولین باری که روروئک سوار شدی:

آپلود عکس

ارتفاعات وزوار:

آپلود عکس

آپلود عکس

آپلود عکس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پدر و مادر آروین کوچولو
15 تیر 93 3:46
عاااااااااااااااااااااااااااشقتم عسل خانوم
مریم
پاسخ
میسی خاله جونم
کلاه قرمزی (فرشته)
9 مرداد 93 14:41
قربونش برم چه جیگری شده واسه خودش هزار ماشالا
خاله مهديه
1 مهر 93 1:50
واييييييي چه دخمل خوشگل و خوش اخلاقي عزيزم دخترتون يك و ماه و خرده اي با خواهر زاده من تفاوت سني داره گلم خوشحال ميشم به وب منم سر بزني اميدوارم دوستاي خوبي براي هم باشيم با اجازه من شما رو لينك كردم من رو هم لينك كنيد ممنون [خدا خواهرزاده نازتو حفظ کنه.لینکت کردم دوستم]