بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

معجزه زندگی من

آغاز علائم بارداری مامان

1392/3/19 11:54
نویسنده : مریم
523 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام کنجد کوچولوی نازم، حالت چطوره؟؟

مامانی خوشحال بود که بد ویار نیست اما چشمت روز بد نبینه! دیروز یک تهوع بدی داشتم که خدا میدونه. niniweblog.comهمش دلم آشوب بود میل به غذا نداشتم. آخر شب معدمم درد گرفته بود.سینه دردم که از قبل اینکه بفهمم باردارم داشتم! انگار گذاشتی وقتی دقیق رفتی تو 6 هفته خودتو نشون بدیا وروجک!  niniweblog.comامروز بهترم هنوز تهوع بد ندارم. هفته قبل از بس حالم خوب بود و بی علامت بودم هرروز صبح که از خواب بیدارمیشدم از خودم میپرسیدم من واقعا باردارم؟!

دیروز بابایی خیلی نگرانم بود. طفلی خودش پاشد ظرفارو شست آشپزخونه رو مرتب کرد. میگفت شرمنده نمیتونم بجای تو حامله شم!!باباجونت خیلی مهربونه قدرشو بدون.همسر عزیزم بینهایت دوستت دارم. ممنون که تواین شرایط تنهام نمیزاری و هوامو داری.عاشقتممممممممممممممم ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

خوشگل مامان روز شماری میکنم تیرماه بشه برم سونو تو لوبیا کوچولوی نازو قلب مهربونتو ببینم.این روزا مشغول دیدن عکس سیسمونی و اطلاعات جمع کردن راجع به نوزادم

کوچولوی من دختری یاپسر؟سفیدی یا گندمی؟شبیه مامانی یا بابا؟؟؟زودتر بزرگ شو بیا بغلم نفسم.شبا خوابتو میبینم.خیلی منتظرتم عشقم ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مهندس کیان
21 خرداد 92 11:13
مرسی دوست جونم از این که به ما سر زدی

انشالله به سلامتی دوران خوب و شیرین بارداری رو بگذرونی،و ما بیایم اینجا و عکس نی نی خوشگلتو ببینیم

میدونم خیلی دوران سختیه ولی به جاش خیلی هم شیرینی داره گلم.خواهر منم بارداره والان دو ماهو نیمه اس روز شماری میکنم که نی نی شو ببینم و برای اولین بار خاله شدن رو تجربه کنم

اگه یه نی نی ناز مثه پسرتو داشته باشم همه سختیهاشو بجون میخرم.ببوسشششششششششششش
نگار
22 خرداد 92 14:28
سلام مریم جون
عید نی نی مبارک
ایشاالله صاحب این ماه عزیز نگهدارش باشه

مریم جون هنوزم بی وفایی مثل اون وقتا
بی وفایی بی وفایی میاره ها


نگارجون ما همو میشناسیم؟؟
نگار
26 خرداد 92 13:59
سلام
فکر کنم نصف نظراتو نمیخونی مامانی
من سمیرام
چند بار بگم


سمیرا مامان دوقلوها یا سمیرای نی نی سایت؟!!