بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

معجزه زندگی من

عملیات غافلگیری آقای پدر

1392/3/7 22:16
نویسنده : مریم
755 بازدید
اشتراک گذاری

تو راه برگشت به خونه این بادی نانازو واست خریدم عزیز دلم

با یه جعبه شیرینی

وقتی اومدم خونه اول به خاله های نی نی سایتی و مادرجون خبر اومدنتو دادم بعد پریدم تو حموم!  لباس خوشگلی که بابایی واسم انتخاب کرده بودو پوشیدمو موهامو سشوار کشیدم.

ته یه پاکت جواب آزمایش و ب ب مثبت رو گذاشتم.روشو با ریسه پوشوندم.روی ریسه ها لباس خوشگلتو گذاشتم وباز روش ریسه

دلم داشت آب میشد تا بابایی بیاد وبهش خبر بدم. زمان برام نمیگذشت. ساعت 5بابا جون خسته از دانشگاه برگشت خونه.پاکتو بهشش دادمو گفتم کادوی روز مرده.ببخش دیر شد.آخه دیروز که تولد حضرت علی و روز مرد بود به بابایی کادو نداده بودم.خب میدونستم میخوام امروز تو رو بهش کادو بدم خوشگل مامان

تشکر کردو ریسه رو کنار زد. لباستو که دید خندید ولی متوجه نشد قضیه از چه قراره.گفتم خوشم اومد ازش خریدمش.برو طبقه های پایینتر! پاکتو که برگردوند ب ب افتاد رو میز.همش بهش میگفتم ب ب دوخطه یعنی مثبت اما باز میپرسید این یعنی چی!؟ جواب آزمایشو دادم بهش بازم متوجه نشد. هول شده بود طفلی.بغلش کردمو گفتم بابا شدی عزیزم

من فقط گریه میکردم و بابا با تعجب هی میگفت چی؟شوخی میکنی؟واقعا؟من بابا شدم؟؟؟

تا یه ربع افتاده بود رو مبل و تکون نمیخورد.من هی گریه میکردم هی حرف میزدم. بابایی فقط گوش میداد.آخیییی بدجور شوکه اش کردما

رو شکمم از طرف تو نوشتم:

سلام باباجون

من اومدم تو دل مامانی

مراقب هردومون باش

بهش گفتم ببین شکمم تغییری نکرده!! پیراهنمو زد بالا  کلی خندید...

 شیرینی خوردیمو راجع به تو کلی حرف زدیم.خلاصه باباجونو حسابییییییی شوکه کردم.خاطره خوبی شد واسمون.ایشالا بیای و برات راجع به این روزا حرف بزنم عشق مامان ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

درنا
11 خرداد 92 12:57
مبارک باشه گلم


مرسی که سر زدی عزیزمممممممممممم
نگار
11 خرداد 92 22:53
سلام مریم جان
تبریک میگم وامیدوارم به سلامت زایمان کنی و ایشالا نی نی های بعدی
به وبلاگم سر بزن و نظرتو راجع به تبادل لینک بگو


قربون تو نگار عزیززززززززز
من تبادل لینک بلد نیستم اگه بهم یاد بدی ممنون میشم
نگار
12 خرداد 92 23:20
سلام
یعنی اینکه تو قسمت مدیریت وبلاگ روی پیوندهای روزانه کلیک کنی
اونجا توی صفحه ای که میاد توی قسمت عنوان پیوند مثلا شما مینویسید کوچه ی جوانمردها
وقسمت آدرس سایت مینویسیدhttp://parastesh61.blogfa.com
و بعد ثبت رو کلیک میکنی
اینطوری هرکس به وب شما سر میزنه وب من رو هم میبینه ومیتونه سربزنه وبرعکس برای شما

من شما رو با اجازه بلینکم؟

مرسی نگار جان
لینکت کردم
بوووس

مامان بابای الیسا
22 تیر 92 19:38
عزیزم چه خاطره خوب و قشنگی و امیدوارم نی نی نازتون به سلانتی بدنیا بیاد و کنار هم شادو سلامت باشید

ممنون عزیزم.خدا دخترگلتو واست نگه داره